Categorías

ENTROIDO 2020

Añadido el 18/04/2020· O ENTROIDO

Chegou o Entroido e os usuarios do Centro de día "O Agarimo" non quixeron deixar pasar a posibilidade de disfrutar desta festa tan característica da nosa provincia.

Para iso, durante días, estiveron confeccionando os seus propios disfraces, con gran desenvolvemento persoal e con moitas gañas de lograr un bo difrace. O resultado, a vista das imaxes, foi espectacular!!!

Con todo, o que non quedou totalmente retratado nestas imaxes foi o ambiente de alegría, diversión e de festa rachada que caracterizou a toda esta xornada no centro de día, na cal os usuarios puideron disfrutar con diversos xogos, con bailes e cantigas propias destas datas e, tamén, cunha riquísima chocolatada con churros. 

Por moitos anos máis, que viva o Entroido!

Consultar

988 431 015

¿Alguna duda?

Para más información llama al 988 431 015 o utiliza el siguiente formulario y te responderemos por email.

Entiendo y acepto la política de privacidad.

El titular de la página informa que los datos de este formulario serán tratados para ofrecerle la información solicitada, siendo la base legal del tratamiento el consentimiento otorgado por el usuario. No se cederán datos a terceros. Puede ejercer los derechos como se explica en la Política de Privacidad.

1 de 2

O Agarimo en Celanova (Ourense)

En nuestro centro de día tendrá la seguridad de dejar a sus seres más queridos en las mejores manos, ya que nos preocupamos de atender a cada persona de manera individual.